Samen houden we de wijk schoon
Elke 1e zaterdag van de maand van 11:00 – 12:00 uur wordt onze wijk door vrijwilligers schoongemaakt. Voor de benodigde spullen wordt gezorgd. Na afloop drinken we samen koffie, thee of ranja en kletsen nog wat na. Zo leren we elkaar meteen een beetje beter kennen. Interesse om mee te helpen? Mail naar secretaris.wr.vwm@gmail.com je krijgt dan alle informatie.

Eten bij Thielen met de wijk
Elke laatste vrijdag van de maand kunnen we als wijkbewoners gezellig samen eten bij cafetaria Thielen.

De kosten zijn 13,50 euro voor volwassenen en 11 euro voor kinderen tot 12 jaar. Hiervoor krijg je een 3-gangen menu, 1 consumptie en koffie of ijsje als toetje. Er is plek voor maximaal 30 personen. Aanmelden bij Thielen door een aanmeldformulier in de zaak in te vullen, te mailen naar info@cafetariathielen.nl of bel naar 0478 582170. Om het makkelijker te maken voor Thielen wordt er gevraagd met een voucher te betalen bij aanvang. Deze voucher is te koop bij Thielen in de zaak.

Repair Café
In  de Kemphaan draait het elke laatste woensdag van de maan om repareren. Tussen 13.00 en 16.00 uur staan vrijwillige reparateurs klaar om gratis te helpen bij alle mogelijke reparaties. Ook kleding en textiel kan vaak nog gered worden. Ze kunnen bijna alles repareren. Er wordt een vrijwillige bijdrage gevraagd. Kijk voor meer informatie op http://www.repaircafevenray.nl

Openbare vergadering wijkraad
Dinsdag 27 februari start om 19.30 uur de openbare vergadering in de Kemphaan. Alle wijkbewoners zijn hierbij van harte welkom.

Budget voor straatfeest
Sommige straten kennen al een lange traditie van jaarlijks een feest organiseren. Vanuit de wijkraad stellen we een budget van 100 euro beschikbaar. Wil jouw straat ook iets organiseren? Mail naar secretaris.wr.vwm@gmail.com of stop een briefje in de bus op Kruitweg 55.

Stoep- garageverkoop
Voorjaar 2024 organiseren we een stoep- garageverkoop. Deelnemen is gratis. Interesse om mee te doen? Mail naar secretaris.wr.vwm@gmail.com